Címlap Terméktámogatás

Terméktámogatási politika

Minden software termékünket folyamatosan fejlesztjük. Minden termékfejlesztés ingyenes a megvásárlást követő egy éven belül. Azon fejlesztések, amelyek a termék megbízhatóságával kapcsolatosak a termék teljes életciklusa alatt ingyenesek. Egy éven túl a jelentős többletfunkcionalitást nyújtó új verziókért ésszerű upgrade díjat számítunk fel.

Cégünk a termék megvásárlását követő egy évben a munkaidő alatt (közép európai idő) ingyenes terméktámogatást nyújt telefonon és emailben. Ez a támogatás magában foglalja a hibák távoli meghatározását és javítását is, beleértve a hibás adminisztálásból adódó hibákat is. Tizenkét hónap után ezt a szolgáltatást éves csomagban, ésszerű árakon kínáljuk.

A fentieken túl kiemelt ügyfeleink részére térítés ellenében 7/24 hotline terméktámogatást kínálunk.

Hogyan kaphatok támogatást

Terméktámogatási csoportunkat a következő módokon érheti el:

E-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Skype: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Telefon: +36 (1) 4606060
Fax: +36 (1) 4606066